Deletedmom_68 Bebeklere damaryolu açmakla yetişkine açmak aynı değil maalesef. O yüzden zor bulunabiliyor ama siz ısrarla iyice bakmalarını acele etmemelerini söyleyin lütfen.
Eldiven veya serum lastiği ile mi turnike yapıyorlar dikkat ettiniz mi? O kadar küçük bebeklerde damarları belirginleştirmek yerine damaryolu açmayı daha da zorlaştırıyor çünkü bu yöntem.
Kelebek turnike, bir kişinin eliyle ara ara sıkıp ara ara açarak yaptığı turnike, daha iyi belirginlik sağlar damarlarda. Diğer hemşire de kanı alır veya damaryolunu açar. Bu yöntemi yapan birilerini bulursanız onlardan isteyin iyice bakmasını.