ialbayrak98 Valla tırsmaya başladım bebeğim daha 3. Aya girmedi ama beni bir korku saldı şimdiden burda yazılanları okuyunca . Hiç mi rahat atlatan olmadı ya 😅😅
Azraada58 ialbayrak98 valla diyen varsa cıksın bize anlatsın sırlarını 2 cocuga tecrübe olur ben o aydan artık yakamı yırtmıştım adına atak degil baska bişe koymaları lazım atak halt etmiş yanında 🤣
Tomyris ialbayrak98 4.ay ve 10.ay çok çok zor geçti bizim. 4.ayda memeden kesildi benim kızıö meme reddini geri çeviremedim. 10.ayda bence ondan dahada zor bir aydı, fiziksel olarak çok hareketlendi acayip mızmız bir çocuk oldu. Bakalım ileri ki dönemlerde ne bekliyor bizi..
Melosing İlle atak olacak diye bir şey yok insan gerildikçe bebeğe de yansıyor bence. Ben hiç bir atağa dikkat etmedim önem vermedim hiç de 4-5-6 ay atağı filan hatırlamam 😁 3 yaşı dibine kadar yaşıyoruz şu an gerçi ama.. kendinizi şartlandırmayın benim kızım 3. Aydan sonra uykuları herşeyi düzene girmişti ille atak olacak diye bir şey yok
Betulsark Bizde 4 ayda hiç bir farklilik olmadı veya ben rahat atlattım çünkü o sıralarda annem ve kardeşim bizdeydi bi hafta tatil oraya buraya gezme derken pek bir şey hissetmedim açıkçası 🤷🏼♀️
1Annevekizi ialbayrak98 bizde atak olmadı uyku gerilemesi de 4 ay 20 günlük olduk ins köşeden hayırla çıkarız bu aydan 😄
Linaamom ialbayrak98 uyku gerilemesi olmuştu bizde huzursuzluk falan olmuştu sakin davranırsanız daha rahat atlatırsınz. Daha 1 yaş falan var şuan 4.ayı düşününce çok rahat geçmiş gene de diyorum. Şuan mesela 16 aylık bezini bile açtırmıyor düşün😅
AdenKaratepe Ahh 4. Ay atağı😥 hangi birini sayayım kızım 3 aylıkken dişi çıktı, meme reddi yaşadım ve tamamen bıraktı, sütümü sağarak veriyorum gece her saat başı uyanma, uykuya direnç hangi birini sayayım😌
theblackvirgo ialbayrak98 4 ay 12 gunluk atak yasamadik sadece rota asisindan sonra meme mama reddi yaşandı oda geçti bide hastalandı usutmus sadece daha fazla oyun ve ilgi istiyor uyku saatlerinde mama saatlerinde sıkıntı yok düzenli bir şekilde devam ediyoruz arada bir huzursuz oluyor ayakta gezdirmeye istiyor eli sürekli ağzında dis çıkarıyor olabilir
Semaaa39 ialbayrak98 biz 4.ay atağını 3. Ay zamanı yaşadığımız için tam 4 aylık olduğu gün uykusu düzene girdi şok oldum. Bizde sadece uykusuzluk vardı. Baska bi belirti olmadı😂 uykusuzluk dediysemde bensiz uyumuyordu gece 4ten sonra davul zurna çal uyanmıyordu o yormuştu beni 4 e kadar olan süre 😂 yoksa gündğz uykularınıda yapıyordu 1 saat falan
Ozgee59 ialbayrak98 valla bende çok korkuyordum yalan değil😄 ama ataktayız şuan çok da fena değil. Huzursuzluğu var ara sıra bide gündüz uykuları çok kötüydü o da sadece 3 gün falan. Bebeğim normalde uyuyan bir bebek o yüzden çok zorlamamış olabilir. Mükemmel geçmiyor tabi ama korkuttukları kadar da değil asla.
sheesyelllow ialbayrak98 iki buçuk yaşında oğlum 🧿hiç zorlamadi beni atak haftaları falan hiç yaşamadım hatta en korktuğum iki yaş sendromunuda girmedi daha 🧿🧿
sehpayacarpanserceparmak_ Kesinlikle en rahat ayimizdi 4.ayimiz suan 5.ayimizdayiz anlamadim atagi yenimi yasiyoruz cok huysuz beslenme reddi hepsi var😅😅keske geri 4e donebilsem
gececimon ialbayrak98 valla sizi üzmek istemem ama 1 yaşında şu an, en en en zoru 4cü ay atağıydı ömrümden ömür gitmişti o zaman neyse ki 1 ay çektim ve bitti 😢😂