Arkadaşlar merhaba,
11 aylık bir kızım var 8 dişi var 4 üstte 4 altta. Azı dişlerinin çıkacağı yerler iyice şişmiş bugün gördüm ç. Bir haftadırda influenza olmuştuk ateş ishal öksürül bir sürü şeyle uğraştık 2 gündürde sürekli bir şeyleri koparırcasına ısırıyor sürekli ağzını kaşıyor çok aşırı mızmız; emziğini ısıra ısıra kaşıyor koparacak nerdeyse. Bu ilk azı dişler ortalama ne zaman çıkıyor böyle erken çıkaran var mı? Diğer dişlerini de kısmen erken çıkardı hatta üst 4 dişi aynı anda 7. Ay civarında çıkarmıştı.