Cok üzülüyorum ya 2 gecedir sadece uyurken atesi cıkıyor gun içinde hiç birşey yemiyor dün gece acilde igneyle düşürdüler atesini simdi yine atesi varmıs gibi geldi alnının ortasından bakıyorum 37 yanından bakıyorum 38 anlam veremedim neyapacam bilemedimde suan uyuyor bende basında bekliyorum 😣