Sdyll Kızım 4 aylık ve doktor kapanmaya başlamış dedi, sizde nasıl oldu ne zaman kapandı doktorunuz ne dedi
ilaydacemiko Sdyll biz de aynı durumdayız nöroloji doktoru bu aylardan sonra sorun olmaz baş büyümeye devam ettiği sürece dedi
Sdyll Masalina12 inşallah, düzenli ölçüm yapıyorum ama sağlık ocağındaki ölçümler her seferinde farklı çıkıyor
Masalina12 Sdyll sayılar ileri doğru gidiyorsa sıkıntı yok zaten mesela 1 . Ayda bebeğimin kafası 35 di bugun ikinci aşısı vardı 37 olmuş tu
bunemeselaa Sdyll 7, buçuk aylıktı kapandığında baş ölçümlerinde sıkıntı yoksa sorun olmuyor demişti dr