Sevgili anneler biraz zor durumdayım,
5 aylık taze anneyim. 5 aydır emziriyorum ve 5 kere de mastit oldum.
Bu sonuncusu daha kötü oldu. Masaj, sağım emzirme hiçbir işe yaramadı.
Doktora gittim antibiyotik başlattı. Eğer haftaya geçmezse operasyon geçirebilirsin dedi.
Var mı benim gibi olan? Gördüğünüz duyduğunuz bildiğiniz?
Moralim çok bozuldu. Acısı ağrısı stresi yetmezmiş gibi bir de ameliyat düşüncem 😭😭