uraz141222 benim oğlumun kusması oluyordu, bi de sürekli burun tıkanıklığı gece öksürükleri oluyordu, bağışıklığı hep düşüktü alerjisi olduğu için düşünüyorduk ama bu durumlar hep birbirini etkiliyormuş, 1.5 yaş dolaylarında artık persentillerde de geride kalmaya başladık, doktora götürdüğümüzde hep alerjinin üstünde durdular ya da öksürük var diye antibiyotik aldı durdu, sürekli nebülizatörle hava verildi, en son gastroenterologa gidince tedavi sonrası şu an rahatız şükür, salçayı yanlış hatırlamıyorsam 9. Ay dolaylarında 3 öğüne geçtim o zaman vermiştim, tuzsuz ve yoğun kullanmamaya çalışın derim renk versin sadece