Kızlaaar merhabaa. Bebeğim 3 ay 3 günlük 2,3 günden beri ne uyuyor ne uyanık duruyor sürekli mız mız sizce nedendir ya doktoru izne ayrılmış kontrolümüze de gidemedik haftaya gideceğiz. Ağızından çok salyaları akıyor dişlerle ilgili bişey falan mıdır sizce? Önceden 10 gibi gece uykusuna yatar 5,6 gibi uyanırdı şimdi hiç uyumuyor nerdeyse bugünde toplasan 1 saat anca uyumuştur sürekli ağlamaklı 🥺😞