Masalina12 Kızlar Bugün iki aylık aşımızı yaptık bebeğim sürekli uyumak istiyor sanki zorla emziriyorum çok şükür şu ana kadar ateş yapmadı inşallah yapmaz sizce sürekli uyuma isteği normal mi
Masalina12 Yasse1208 peki sizde ateş yaptı mı bende yapmadı şuana kadar sabah 10 da vurdum heran yapacak diye çok korkuyorum ateşten çok korkuyorum ilk çocuk bide🤦🏻♀️
Yasse1208 Masalina12 2 ay aşısı ateş yapmamıştı bizde menenjit ateş yaptı sadece , 2 ay aşısında çok ateş beklenmez demişti doktorum
mematiii mematiii ama normal canım uyurken ateşi varmı diyede bak aç olmsss bile iki saattr bir kaldır