sanabeyinalacam Biz 22 gunlukken yaptirdik sarilik olmasaydi ilk haftasinda yaptiricaktim, eger sagligi elverisliyse hic beklemeyin derim. İnanin cok rahat ediceksiniz ilerde eli ayagi oynamaya basladiginda cok daha zor olur, ilk birkac gun zor oluyor aciyor tabi ama kremler vs veriliyor ortalama 10-15 gunde toparliyorlar ve gecip gidiyor hic beklemeyin. Ben iyiki yaptirmisim diyorum her seferinde