dun gece benim bebegimde ayniydi cnm sabah nasil oldu bana sor inan nette sabaha kadar arastirtim sogani ikiye bolup karanfil batirdim uzerine 10 kadar sabaha kadar bas ucumuzda durdu,serim fizyolojik sıktım sonra burun aspiratoru ile cektim,zeytin yaginu hafif isitip karnima sirtina ayaklarinin altina surdum karnima bez koydum,basinin altini yukseltim,birde aile hekimi bir krem verdi burunun icine cok az suruyorsun o aciyor burnunu,benim kizim 75 gunluk bir cay kasigida bebekler icin olan aferinden verdim dr tavsiyesi ile hangisinin faydasi oldu bilmem gun icinde tekrarladim suan sukur daha rahat uyuyor hepsini yazdim ins senin bebeside faydasi olur birde ihlamur verdim gecmis olsu