20 aylık kızım yabancı bir erkeği gördüğünde kafasını eğiyor utanıyor korkuyor sanki. Hemen yanıma koşturuyo ağladığı bile oluyor ama yabancı çocuklara veya kadınlara karşı normal davranışları var sadece erkeklere bunu yaptığını farkettim sürekli yanındaydım öyle erkeklerden kötü bir davranış da görmedi bir travması yok yani. Daha önceden böyle birşey yoktu yani 15-20 öncesine kadar herkese normaldi var mı bu durumu yaşayan