Bez değiştirirken farkettim bu ucunda çıkıntı gibi olan yer kızarmış ve şişmiş gibi göründü 45 günlükken sünnet olmuştu şuan 1.5 yaşında googleden bakıyorum sünnetle alakalı şeyler çıkıyor genelde 2 gündür de çok huysuzdu dış olduğunu dusunuyordum onu görünce birşeymi var acaba diye düşündüm akşam üzeri farkettim eşim geldiğinde gösterip duruma göre yarin götürücem doktora benzer bir durum yaşayan oldumu yada bilgisi olan