oznur06unlu ben soyle bir yol izledim, oncelikle sunu dedim kendime ister kucagimda ister yatakta nerde olursa olsun biyolojik saatini alistirmam gerekiyordu, 3. Ayindan itibaren aksam saat 8 e dogru onunla birlikte yataga yatmaya basladim , ilk once poposunu pispisliyorum biraz dalmaya baslayinca sesi kesip sadece poposuna yavasca pit pit yapiyordum iyice sakinlesince elimi cekiyordum, biraz kipirdanma kikirdama miziklama vs derken 8 e dogru uyuyordu bende onunla bi 10 dk uzanip kalkiyordum. O sekilde yavas yavas biyolojik saati oturttuk artik 7.5 gibi uykusu geliyordu. 6 ay birlikte yattık, 6. Ayı dolduktan sonra yatagini denemek istedim, zorlamiycaktim ama sansimi denedim. Yine ayni saatlerde opup yatagina koydum, bu ara bir uyku arkadasi vardi sesli onuda koydum ilk once biraz mizirdandi ama aglamadi sonra kendi kendine döne döne uyudu. Bu arada kendi yatagina almamin en buyuk sebebide
İnanilmaz deli uyumasi , bizim yataktan dusmesinden korkuyordum artik. Bu sekilde alistirdim. Suanda bile yatagina birakiyorum yarim saatte bir bakiyorum bir uctan diger uca yuvarliyor kendini😀