yarenegee Merhaba bebeğim 40 günlük oldu bugün ve bir haftadır ishal yeşil renkli bu durumu yaşayan var mı doktora götürmem gerekir mi? Anne sütüyle besleniyor ishal olmasına rağmen ıkınarak yapıyor kakasını
seda004 yarenegee bence bir götürün Allah korusun rota virüsü şu an kol geziyor bir doktora goturmekte fayda var kakasinun fotosunu da çekip goturun