leylagokhan haftaya tekrarlayın bize öyle denmişti takipte olun birde t4 sonucu önemliymiş çocuk doktoruyla takipte kalın o gerekeni söyler veya yapar cnm benim bebeğimin de 8 çıktı ama benim gebelikte tirodim biraz yüksekti bı tık yani ilaç kullanıyordum ondan mı bilmiyorum ilhmal etmeyin