Aysercanli Merhaba kızlar aylık bebişlerinizin resimlerini çekip gelişimlerini gösteren bir uygulama kullanıyormusunuz? Ben applestore dan araştırdım fakat hep ücretlileri gördüm.sizin bildiğiniz varmı acaba?
Merveplnc Aysercanli baby story ücretli olanlarda var ücretsizde ben ordan yapıyorum canım ücretsizleride süper iş görüyor