Evet benim oğlum da çıktı karnı v sırtında geçebilir ama gecmeyedebilir dedi doktor. Bir merhem verdi kortizonlu 5 gün kullandık geçti. Kesinlikle baharatlı yemeyecek aburcubur yemeyecek terlemeyecek dedi. Baharatli yedirmem aburcuburu zaten bilmiyor ama terlemesine malesef çözüm bulamadım aşırı terleyen bir çocuk. Unibaby cansinbaby Dalin şampuan kolonya vs.kesinlikle yasak. Mustelanin şampuanı ve nemlendiricisini verdi onu kullanıyoruz. Şuan çok hafif var Aloe Vera sürün dediler bize de oda çok işe yariyormus umarım geçer geçmiş olsun size de