Hanımlar yeni doğum yaptım bebeğim 8 günlük ilk gunle normal kaka yapıyordu 3 gündür keçi boku gibi yuvarlak yuvarlak kaka yapıyor rengi sarı hastanede farklı Bi mama kullanıyorduk eve gelince aptamil aldık ondan olmuş olabilir mi tecrübeli anneler yorumlarınızi bekliyorum