meri-ebrar Emziren anneler çikolata yerse bebekfe huzursuzluk uykusuzluk yapar diyorlar yaşayan var mı
minikmucizem34 meri-ebrar yok öyle bişey ya inanmayın şehir efsanesi ne alaka bi mantık kursanız aslında anlatsınız
nmt41 meri-ebrar Çok yerim emzirdikten sonra şekerim düşüyor sanki tatlı şeyler çekiyor canım özellikle böyle bişey duymadım ama tabiki çoğu yediğime dikkat ediyorum ..
oznur06unlu Bende emziriyorum ve yiyorum da herşeyi yedim gaz yapar huzursuzluk yapar diye aklıma gelmedi hiç bebeğim kolikti zaten ilk 3 ay çektik damla verdi doktorumuz 3 aydan sonra rahatladık şükür şuan 6 aylık ve herşeyi yiyorum skinti da olmadı masallah
Esruli Mnse simetikon içerikli damlalar var onlar rahatlatıyor hiç kullanmadıysanız direk probiyotik deneyin belki onunla rahatlar biz lactocol kullanmaya başladık etkisini göreceğiz inşallah
AybarsDemirinAnnesi Mnse gaz damlası bebeği daha çok sıkıştıroyormuz doktorumuz öyle söyledi bize. Probiyotik yazdı sadece probiyotik kullandık.(probiyotik içerisinde yararlı bakteriler var bağırsak duzenleyicibokarak geçiyor) biz forbiome markasından çok memnun kaldik
Ipek222 meri-ebrar kakaodan dolayı evet yani çok tüketirseniz kakao bebeğe huzursuzluk yapabilir az miktarlar değil tabi fazlası
Ummuhan321 meri-ebrar Her gün çikolata yiyiyorum tatlı yiyiyorum kızım 3 aylık Allaha şükür bir sıkıntımız yok hepsi yalan istediğini yiyebilirsin