Tombikdonerartikcokpahali Taaaa ne zaman önce teyzem getirmişti. Fiyatına baktım hiç bulamadım. Tommy Hilfiger diye geçiyor. Rızasıyla satmak istediğimi söyledim kullanmadigim için. Benim için bilgi sahibi olanlar yardımcı olabilir mi acaba 🥰
GokceMom_ Tombikdonerartikcokpahali evet bu saatler pahalı ablamın nişanlısı ablama gecen gun aldı bu yıne uygunmuş 🥰
Ogulluana Tombikdonerartikcokpahali ne kadar zaman oldu döviz arttı ama ona göre fiyatı normal olabilir
Eflinim_2022 Tombikdonerartikcokpahali çokk pahalı hiçde güzel gelmedi gözüme valla ne yalan söyleyeyim😀😀
Tombikdonerartikcokpahali Eflinim_2022 ben de pek kullanamadim ,🤣 Ogulluana GokceMom_ peki ne kadar yazmalıyım sizce
GokceMom_ Tombikdonerartikcokpahali valla o sana kalmış canım pahalı bı saat çünkü ablamın nişanlısı 7 bıne aldı
Tombikdonerartikcokpahali ilyestaa peki ben bu saatin orijinal olduğunu nasıl anlayabilirim saatçiler anlar mı monami_
ilyestaa Orjinal olduğundan eminseniz dolapta satışa koyun ama kolay kolay kimse 2. El saat almaz . çok bilindik bı model olması lazım. o yüzden güzel bı indirimli fiyata koymalısınız. 1500 TL ye satılırsa iyi bence
monami_ Tombikdonerartikcokpahali saatçiler anlar ama benim eşim uzun zamandır koleksiyon yapıyor o hep kayışın içinde ve saatin arkasındaki kodu kontrol eder zaten o kodu internete yazarsanız marka adıyla hemen saat çıkar
NmalkoC Tombikdonerartikcokpahali saatciler almaz ama saat& saate götürüp sorabilirsiniz belgesi yada faturası varmı yada oradan aldıysa isim soyisimle bakabilirler
ilyestaa Tombikdonerartikcokpahali saatciye sorsan anlar bence. Arkasında barkod numarası falan yok mu? Ama bence orijinaldir. İnşallah orjinaldir güzel bı fiyata satarsın 🤲♥️
NmalkoC Tombikdonerartikcokpahali döviz artıyor canım ben bir saat hastası olarak söyliyim sana 1000 tl ye 4 yıl once aldıgım saat şuan 10bine yakın fiyatlar sürekli artıyor
Tombikdonerartikcokpahali NmalkoC ya olduğum yerde yoktur 🥺 ama arkasında falan su geçirmez %100 birşeyler falan yazıyor.
NmalkoC Tombikdonerartikcokpahali ya şimdi imitasyonlarıds birebir yapıyorlar ama bu model ucuz bi model yapıcaklarını sanmıyorum çünkü genelde tutulan modellerin yapıyorlar o yüzden orjinaldir bence ama kullanın satmanız cok zor
delirmeceler Tombikdonerartikcokpahali fiyatı gayet makul zaten buda ağır markalardan çabuk satılacak bir marka değil saat hastaları için size kaç yıl önce geldi şuan bu fiyatı gördünüz ama maks 1000 tlye satarsanız iyidir
delirmeceler Tombikdonerartikcokpahali 10 yıllıksa 1000 tl satabilirseniz çok ama çok iyi olur 10 yıl önce 100-200 tllik saattir belki oladar bile yoktur ciddi bir marka değil çünkü