Kızlar ben ilk defa lazere gittim, ilk seanstan önce traş makinesiyle kısaltma yapmamı söylediler. Denedim ama kıllar tamamen gitmediki, kısaldı sadece, mesela diyelimki uzun kıl boyu 3 cm kısaltınca 1 cm şeklinde oldu bu cmler örnek yani 😂 bende gösterdim bu şekil iyimi diye uzun kalmış istersen lazerden bi gün önce jilet yap dediler bende jilet yaptım ama mesela bacaklarımın arkasında ve genital bölgede az uzun kıllar kalmış göremediğim için onlar lazer esnasında cosur cosur yandı ve yanık kokusu geldi, ee ben traş makinesiyle kısaltsam kıllar tam gitmediği için hep yanacak ve yanık kokacak yani kimi dedi jilet yapma güçlendirir kıl köklerini diye kimi diyor traş makinesiyle kıllar gitmez jilet yap tertemiz olsun kafam karıştı, estetisyende kıl köklerini görmemiz lazım dedi yani kendileride jilet yapabilirsin dedi ama işte acaba lazer işe yaramaz mı jilet yaparsam? Zaten lazerden öncede tüm vücut jiletle alıyordum güçleneceği kadar güçlenmiştir umarım anlatabilmişimdir yani traş makinesiyle kısaltma yapmak mı yoksa jiletle tamamen tertemiz almak mı daha iyi sonuç verir?