2 buçuk yaşındaki oğlumda 5 gün önce hapşırık ve burun akıntısı başladı hemen doktora götürdüm alerjik dedi ilaç verdi . Yinede ne olur ne olmaz diye kardeşiyle ayrı odalarda tuttum pek temas ettirmedim 2 gün sonra 1 aylık bebegimdede hapşırma başladı burnunun içide ıslaktı temizledim ama pek birsey çıkmadı. Akşam biraz huysuzdu ateşini ölçüm dijital ölçer ile bi 37.4 çıktı bir 37 çıktı bebeğim 4 gundurde kakasını yapmıyordu bütün gece ıkınıp inledi masaj falan yaptım ama fayda etmedi acaba zorladığı için vücut ısısı yükselmiş olabilir mi. Sabah yinede ne olur ne olmaz diye evimin karşısındaki devlet hastanesine çocuk doktoruna götürdüm 1 aylık bebek deyince bu benim işim değil dedi ciğerini dinledi ciğerler temiz dedi acile git ateşini ölçtür burnunu temizlet dedi orda ateşi 36.4 çıktı dijital ölçer ile burnundanda pek birsey çıkmadı. Şuan evde koltuk altı ölçer ile 36.8 36.9 çıkıyor dijital ile alnından 37.1 - 37.2 çıkıyor. Keyfi yerinde emiyor , bakınıyor çok şükür kakasınıda yaptı. Ateşi kaç olursa doktora götürmeliyim devlet hastanesindeki doktor ateşi 37 olursa büyük bir hastaneye götür dedi korkuttu beni 37 derece ateş miki yenidogan için.