Fndkurdu selamlar, öncelikle sağlıkla büyüsün bebikonuz. Bebekler, 0-12 aylık süreçte sözsel uyarıcılarla (ikaz, anlatma) ile değil, görsel uyarıcılarla öğrenir. Bu da taklitten geçer. Her bebeğin kabiliyeti ve becerileri farklı olduğunu önce belirtmek gerekir. Yani, hiç bir bebek bir diğeriyle kıyaslanmamalı. Ama kendi tecrübemde 5,5 aylıkken ek gıda sürecine başladığımızdan bu yana kaşığı ağzına götürürken ağzımı açıp, kapatırken ben de kapattım ve çiğner gibi komik ve büyük hareketlerle taklit ettim. Komik gelen şeyi tekrarlamak ister bebekler. Şuan 9 aylık. Tek dişiyle gayet güzel çiğniyor ve öğütüyor.
Geç olsun güç olmasın, siz de taklitlere; onunla çiğnemelere başlayabilirsiniz. ✨🤍