Glrmila evet benim kızımda çok gazlı her şeyi yapıyorum ama geçmiyor. Yüz üstü yatınca heralde rahatlıyor kafasını şükür kendi kaldırıp çevirebiliyor. Ne kadar yan yatırmaya desende olmadı hep uyandı. Bende bıraktım gibi sanki nasıl rahat ederse öyle uyusun ama hep endişeliyim