Kızlar 11 haftalıkken gittik benim bi tahminim var erkek dedi doktor ama yinede 13. Hafta yani bu pazartesi ikili taramada net olacak şuan söylemedim say dedi sizce diyorum gittiğimde yine erkek mi der erkekte çıkıntı var değişmez gibime geliyor bir erkek evladım var öncelik sağlık ama birde kızım olsun isterim açıkçası kafalar karışık 😅😅