Arkadaşlar bebeğm 5 ay 2 gunlk dun doktorumuza gittik gelişimi cok iyi dedi tek anne sütü aldı bugüne kadar 8 bucuk kiloyuz ve 1 tanecikte disimiz cıktı. Doktor ek gıdaya ihtiyacı olabilir artk yavas yavas verebilirsin dedi yoğurtta sebze çorbalarından dedi ama nasil yapım nasl vercem hala bi fikir sahibi değilim bi cok post var ama kafam iyice allah bullah oldu 5 aylk olupta ek gıdaya başlayan anneler sizler neler yaptınız nasil verdiniz yardmci olurmusunuz ? 😍