Kızlar bebeğim pramatüre doğdu bir yaş aşısını Erteledik rahatsız olduğundan.malum uzun süredir ishal salgını var bizde yakalandık. kızım salgından ishal oldu. Yeni yeni toparlıyoruz bu seferde grip oldu. Bugün sağlık ocağına götürdüm aşı için biraz ateşi olduğu için ertelediler. Boy kilo ölçtü gelişim geriliği olabilir dediler. Kilo sekize yakın boyda 71 böyle bir şey yaşayan oldu mu acaba sağlık ocağından geldiğimden beri kötüyüm böyle bir şey yaşayan var mı acaba çocuk doktoruna gideceğim ama yeni randevu aldım. Bilgilendirirseniz sevinirim