Gizemdelici Altıncı ay aşımızı olduktan iki gün sonra ateşimiz çıkmaya başladı ve aşı olan bacağının birinde şişlik meydana geldi aynı sorunları yaşayan var mı varsa neler yaptınız bu süreçte
Mervetnl Gizemdelici ateş olmadı beze oldu bizde de ama geçti hiç bişi yapmadım calpol verdim arada ağrısı olmasın diye o kadar