Violeta22 bu arada canm bizim doktorumuz ek gıdaya gecirdi bebeğim 4 aylık 6.ncı aya mamayı tamamen bırakmış olarak geçmeliyiz demişti. Mama taraftarı olmayan bi doktor. Yemek yemesi besinlerden vitamin alması her bebeğn gelişimi için cok daha iyi görüşünde. Bana göre de öyle ama buna bebeğim karar vericek o isterse vermeye devam edicem bn 1,5 yaşına kadar.