Sevim3202 bebeğiniz dünyaya kendi gelmek istemedi, siz getirdiniz. İkinci çocuğu da o istemedi, siz yaptınız. Ağrınız varsa da onun suçu değil. Şimdi ilgisi de ikiye bölünecek. Çocuk bu, yaramazlık yapmak en doğal hakkı bence, tabii sınırları da olmalı. Kuralları bilmeli. Erişebildiği yerde olduğu sürece her çocuk şampuan alıp döker. Bence bağrılmayı hak etmiyor, yaşının gerektirdiğini yapıyor. Sizin sabırlı olmanız lazım. Bir de kardeşi gelince daha da travma yaşayacak. Kıskançlık krizleri vs. Çünkü çok küçük