tubaymk benim oğlumda pramatüre şuan 6 aylık normalde 4 aylık olması gerekiyordu fakat doktorumuz bana aşısını nasıl normal vuruyorsak ek gıdaya da öle başlanacak dedi kendi aylık olan çocukları yakaladık biz ama ptesi gideceğiz aşı icin o zaman başlayacağım tadımlık vermeye senin doktorun bilgi verdi mi