Selam hanımlar kaç defa yazdım bilmiyorum bugün 31. Günüm hâlâ iyilesmedim her geçen gün daha kötü oluyorum dikişlerim hâlâ iyilesmedi kızarıklık ve şişlik var oturamiyorum lavaboda çok zorlanıyorum afedersiniz ikinamiyorum bile içim dışıma çıkacak gibi oluyor idrar yollarında mı bilmiyorum çok yanma iç kısmında yanma ağrı var ama idrar yaparken yanma yok bir de kanama hala devam ediyor doku parçaları geldi bir kaç defa doğumda atoni geçirdim acaba plasenta parçaları mı kaldı aranızda yaşayan var mı