aslaninannesiiii Kizlar saglik bakanliginin listede toplatilan serum fizyolojikleri konusuyla ilgili ne dusunuyorsunuz,ne yapiyorsunuz ?
Melis1706 aslaninannesiiii bende bitanesi varmis fizyonaz diye adi normalde de begenmemistim birkac tane kullanip bruno almistim digerlerini attim brunoda birsey yok
Ysgl26 aslaninannesiiii serum fizyolojik flakon olarak 1 kere aldım o da bilindik bi markaydı doktorumuz tavsiye etmişti. Ben ona sormadan hiş bişy almam .Zaten her defasında söylüyor vitamin olsun bu tarz şeyler olsun ucuz diye bilinmedik marka almayın internetten ondan bundan duyup almayın diye haklıymış. Normalde serum halinde olan izotonik su alıyorum hep onu kullanıyoruz
Tatlimomy aslaninannesiiii Hastanede dayım çalışıyor serum getiriyor izotonik su doğdu doğalı onu kulaniyorum
aslaninannesiiii Tatlimomy peki nornalde 1 er damla damlatin diyolardi enjektorle onu nasil ayarliyorsunuz?
Tatlimomy aslaninannesiiii Bir enjektör çekiyorum serumdan Yarısını bir burnuna diğer yarısında diğer burnuna kulaniyorum tertemiz oluyor ne çok geliyor nede yetersiz geliyor tam geliyor yani birer damla derken anlyamadim bir damla neye yetecekki