kivircigim Kızlar var mı şöyle en hızlısından kaş çıkaran bi yöntem? Aslında kaş yapım kalın ama yanlış alım sonrası çok inceldi😕
Hlalhlalhlal kivircigim yıllardır kalınlaştırmaya çalışıyorum benim genetik galiba çok seyrek hiç bi şey fayda etmiyor.Kaş yaptırıcam bu gidişe
FerideDeniz kivircigim serap çınarın vitamin serumunu kullaniyorum. Düzenli kullanım sayesinde kalinlasti biraz doldu boşluklarım. Kuaförüm de fark etti geçen aldırmaya gittiğimde.
kivircigim Hlalhlalhlal aslında en iyisi bende düşünmüyor değilim, benim sık kaşlarım ama çok karışık aldıkça da şunu da alıyım bunuda alayım derken incecik oldu🥹
Binnur_cam kivircigim Microbiling yaptır en güzeli bana 3 4 sene gitti renkte solma vs olmadı param olsa gene yaptırırım 😅😅
kivircigim Binnur_cam kaşlarım normalde kalın olduğu için şüpheliyim, kaş çıktıkca kötü bi görüntü oluyor mu?
Binnur_cam kivircigim yoo kaşın kalınsa daha iyi seyrek kısımların içini dolduruyo … Mesela benim kaşlarım seyrek dış uç kısımlar incecik bana dışarı doğru kavisten aşağı doldurmuştu boş olduğu halde sırıtmıyodu ….