Kızlar geçen ay bebeğim rahatsızlandı nötrofili düşük çıktı doktor muhtelemen hastalığa bağlı düşmüştür değerler çok oynar çocuklar hasta olduğunda diyip bir ay sonra tekrar gelin sağlıklıyken bakalım dedi. Kan verdik bugün periferik yaymaya da bakılmış e nabızda böyle çıkıyor ama anlamayadım. Anlayan varsa yazabilir mi doktorumuz perşembe günü gelecek. Değer sıfır ne yani noluyor??
