Herkese iyi günler 3 aylık kızıma menenjit aşısı bexsero yaptırdım. Ama şuan ateşi yok ama ağrısı var sanki birazda bacağı şişti bunu yaşayan var mı çok ağlıyor aşırı huzursuz. Hangi durumlarda doktora gitmeliyim. Veya siz neler yaptınız ne kadar sürecek bu durum 😥