Egeselimmoms Bebeğim grip oldu diye doktora götürdüm. Suyla batikon karıştırıp burnuna damlat dedi. Daha önce yapan oldu mu, olduysa nasıl yaptınız anlatabilir misiniz?
Minigim38 Egeselimmoms ben hiç duymadım anne sütü iyi geliyor yağlı olduğu için ben genelde onu yaparım
Melis1706 Egeselimmoms ben hava filtreesini aciyordum suan havalar daha asiri sogumadi dusa sokup en azindan gunduz vakti burnunu o sekilde acabilirsin 6. Ayfan itibaren ihlamurda verebiliyorsun ben oyle gecirdim her en ufak.oksuruk bisi olsun mesela hasta olcak gibi olursa ihlamur veririm