Kızlar biliyorum imkansız dokturum emzir iner dedj tutmuyor hiç bir şekilde 3 aydır emziremiyorum.Bu en son ki hastane olayindan sonra çok düşündüm dün gece göğüsumu sıktım su gibi birşey geldi araştırma yaptım.Emzirmeyi başaranlar olmuş aranızda varmi.Ben çok istiyorum emzirmeyi hatta tekrardan bestlak damla kullandım sağ göğsüm ağrıyor sagdim bir Damla bile çıkmadı elimle sıktım damla damla geliyor 🙄 Lütfen yardımcı olun 🙄