elif2424 yok kullanmıyorum onu kullanmaya başladıktan bir ay sonra kanama yine uzun sürdü. Daha sonra tamamen kesti5 6 ay kadar regl olmadım rahatsız etmeye başladı doktora gittim. Oda ilacı bırakmalısın hormonların dengesiz prolaktinin çok yüksek dedi hormon ilacına başladım değer düştü. Söktürücü ilaç verdi onu kullandım kanama yine 1 ay kadar ara ara sürdü. Şimdi başka bi ilaç verdi 1 ay kullanacağım bakalım. Sonrasında ne diyecek. 😃