User987123 Kızlar hani bu dr oetker’in pakette trileçeleri oluyor ya onlardan yapicaktim ama 04.2023 müş skt si. Yapsam sıkıntı olurmu basına gelen falan var mı? Sonucta un vs karısımı var icinde bozulacak olan süt kremayı vs siz ekliyorsunhz. Kararsız kaldım