Kizimin bu vitamin degeri 200un altinda 147 cikmis bunu da kendini saldi yani bacakalrindan anladim asidandir vs diye dusundum ama dr soyleyince b12 vitaminine bi bakalim dedi biraz dusuk cikti normalde igne veriyorum dedi ama biz daha 5 ay 22 gunluguz etinin salik olmasindan gergin sertti bian da yumusadi cocugum tek cocugum var ama sabah ve aksam yemek yiyebiliyorum bazen cok zor bile geliyor yemek yapmak duzenli beslenemiyorum isin gercegi senden de almis olabilir dedi emziriyorum sebinde dusuk olabilir dedi nasil yukseltebilirim