gerçekten nefret ettim uyutmaya çalışmaktan bir bebek niye sürekli uykusu olduğu halde uykuya direnir, herşeyi yap desinler ama uyut demesinler bıktırdı valla zor olamaz uyumak ben salladıkça kaçıyor sağa sola, şimdi de sağa sola atıyor kendini uykudan çok isterdim şöyle yattığı zaman kendi kendine uyusun ama yok anam illa macera arıyor 9 aylık hemen hemen 5 aylıktan beri böyle, uyku eğitimi al demeyin ağlatarak uyutmak istemiyorum.