Merhabalar kızım 4 ay 16 günlük doğduğundan beri kusması var bebelac gold thkiner kullanıyoruz baya azalttı kusmayı ama yinede kusuyor. Burnundanda çok kusması var kilo alımında sorun olmadığı için doktor ilaç vs vermedi. Ama reflü öksürük ve hırıltı yapıyor. Doktor göğsünü dinledi sıkıntı yok ama hırıltısı var ara ara. Öksürüğüde sık oluyor. Özellikle gülünce genzine çok kaçıyor sizlerdese bu belirtiler var mı artık öksürmesine üzülüyorum anormal mi bu durum🥲