Betulsark doktor travma falan yasatmamis , kan sizmasini beyin kanaması olarak görmesi normal değil mi , ya gerçekten öyle olsaydı önlem almayıp gonderseydi yine mi doktor suçlu olacaktı, ülkede artık doktorların önlem alması da suç olmuş, hem bebeği düşür hem doktor baksın kanamadan dolayı beyin kanamasından şüphelensin, hemde bunu söyledi diye suçlu olsun söze travma yaşatmış olsun