Oznurozer 17 aylıkken bıraktırdım. Korkutmadım. Önce azalttım sonra artık bir anda gündüzü kestim. Sürekli parka gittik. Oyunlar oynadık. Kraker, süt, meyve derken öyle oyalandılar. Gece üç gün emzirdim. Her gün biraz daha azalttım tabi. Su verdim arada. Tabi krize girmediler değil baya ağladılar gece. Onda da çareyi kukulide bulduk. Ayıkınca kapatıyordum. Kesme süreci 1 haftamı aldı. Ama tamamına bakarsak azaltma derken 1 ayı buldu. 10. Günde artık uyanmamaya başladılar 😊