miniginannesi12 Merhabalar çocuğumu Anaokuluna göndermek istiyorum yedeklerdeydik aradılar yer açıldı diye ama korkularım var doğal olarak her anne gibi çocuğuma vurulmasından müdahale edilmemesinden çok korkuyorum.. Tecrübelerinizi anlatırmısınız Teşekkür ederim
Premseskolar miniginannesi12 bnm kızm gidiyor bir problem yasamadık cokclar kavga edebilir flan ama ögretmenleri yanlarında müdahale ederler öle bisey yasamadık ama hnüz
Deletedmom_110 miniginannesi12 geçen sene fiziksel şiddet gözlerimle gördüm yakasından çekip atmıştı ama zindannn ettim öğretmene de okula da bu sene kayıt doldu diye almadılar beni hop milli eğitime gittim çözdüm ısımı yavrunuzla güzel konuşun anlatsın herşeyi ve ben başına kadar çıkmayı düşündüm ve o yardımcı tarafından da baya sıkıntılıydı bu sene cok şükür öğretmenimizi tanıyorum çok merhametli ve calısannn bayanda geçen sene veli oda çok tatlı biri kızımmm mutlu çok şükür🌺🤲
kizlarimbenimherseyim Bizim burası küçük yer benim kızımda gidiyor hiç bi sıkıntı yok arada ağlayan çıkıyor oda annemi babamı özledim gibi yani çok kalabalık değil ogretmen hepsiyle ilgileniyor