Bebeğim 2.5 aylık aşırı huzursuz bazen ağlama krizleri tutuyor.Anne sütüyle besleniyor.Kakasını 8 günde bir yaptigı oluyor.Bacaklarını birden kendine doğru çektigi zamanlarda oluyor gaz sancısı olduğunu düşünüyorum gazını çıkarttığı halde bu problem devam ediyor.Ayni durumu yaşayan veya bir önerisi olan önerilerini paylaşırsa sevinirim.