T-24 Oğlumun 1 haftadır göbek çevresinde kaşıntılar mevcut doktora gittik krem ve şurup verdi alerji dedi neye oldugu tam belli değil ama ilaçlara rağmen geçmiyo 🐾çizikler kaşıdığından dolayı
T-24 PembePelikan gece rahat bi şekilde uyuyor kaşıntı yok avuç içlerinde de yok Doktor uyuz değil dedi Sitderm krem ve alerset şurup kullanıyorum
PembePelikan T-24 sitderm kremi bizde kullandık, benim oğlum fıstık yediği için olmuştu, kaşıntılar farklı bölgelerde olup kendi kendine sönüyordu. gün içinde farklı ne yediyse ondan olabilir ya da parka gittiyseniz çam ağaçlarından kaynaklı bir alerji olabilir
T-24 PembePelikan parka yakın zamanda gitmemiştik ama yiyecek alerjisi olma ihtimali dah yüksek Öncelikle yorum yapıp beni rahatlattığınız için çok teşekkür ederim 🙏🏻