Haziransekiz Arkadaşlar sağlık ocağının verdiği kan ilacını bazı doktorlar kullanmayın diyorlar? Sizin farklı kullandığınız var mı?
Eymeniim Bende kararsızım paraben içeriyor ıslak mendili bile parabensiz almaya özen gösterirken nasıl olur ağızdan verelim dimi ??
Deletedmom322 Deletedmom_9857 4 ayında mı başladınız siz de? Ben de aldım da daha vermedim. 4-10 yaş grubu çocuklar için yazıyo
Deletedmom_9857 Deletedmom322 6 aylıkken başladık canım içeriği temiz olduğu için sıkıntı olmaz dedi doktoru öle de oldu 🌸
Bernaa1 Bende sağlık ocağının verdiğini kullanmadım. Bebeğime gaz yaptı be paraben var diye. Doktorum newvit önerdi onu kullanıyorum.
Emelminaelisatasyakan Ben kendi doktoruma bile sordum kulaktan duyma şeylerle gelmeyin eğer öyle bişey olsaydı sağlık bakanlığı vermezdi ben kendi çocuğuma bile bundan kullandım diyor o yüzden bende kullanıyorum